Fotbollssöndag med dubbla sidor

Söndagens start såg ut som Lördagens, med sömn i Mörrum till kl 13.00 då jag slet mig upp mot min vilja och körde hem, bytte om och drog vidare till svärföräldrarna för lite kaffe innan det var dags för dagens första fotbollsmatch. Den mellan AIF-IFK Karlshamn.. Alltid trevligt att träffa svärföräldrarna. Många klagar över sina men jag har då rakt inget att klaga på. Jag och svärfar drog på fotbollen, en välbesökt tillställning med härligt väder.. AIF vann bataljen helt rättvist med 2-1, GÖTT!

Därefter hade jag lovat Jonas att ställa upp i hans ställe under P16-matchen mot KAIF vilket jag gjorde, det mynnade dock ut i en seger för KAIF med 7-1 (tror jag). Killarna imponerar med en härlig fotboll där de vågar mkt, vill mkt men får inte riktigt till det i slutändan. Ser bra ut för framtiden. Dock har en sån här dag med två matcher två sidor, å ena sidan är fotboll underbart roligt men å andra sidan är det hopplöst jobbigt att inte umgås med älskling och lilleman på en hel dag.. :/

Sen bar det hemåt och då sov lilleman.. En stund i alla fall. Sen klev han upp och gjorde ännu en succé. Det hela slutade med att mamma Lotta fick krypa ner i våra sängar med honom, där trivs han. Hoppas han har fisit det varmt till pappa =)

I morgon (om 3 timmar) blir det att köra Casper till dagis och sen hem och sova. Han ska troligen vara på dagis till runt 14.00 i morgon så efter det blir det njutbar tid medd honom fram tills träningen kallar runt 16.00.

Längtar hem nu, börjar bli drygt att jobba nätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0