Man saknar inte?? När katten inte är hemma..

Det finns många konstiga uttryck.. För det första, min älskling är ingen ko och jag saknar henne till tusen i alla fall. (Hon är borta tills imorgon, usch)
För det andra, det är inte alls säkert att råttorna dansar på bordet för att katten inte är hemma. Det är så mkt roligare att "dansa på borden" när katten är hemma =).. Med det menar jag, skratta, le och se på bra TV-program ihop. Det går liksom inte utan katten...

Nåväl.. Jag har ju min fantastiske son hemma. I detta nu ligger han och sover middag i sin säng för första gången på "i runda slängar" 2 månader. Dagis gör nog susen.. Idag berättade hans fröken att han ätit "päron och grus".. Hmm..=)

Hur ser planerna ut annars idag då?

Jo, Casper sover typ till 13.30 nu om jag räknat rätt. Då blir det att packa mellanmål och åka till lekplats. Leka lite och ta mellis där.. Vid 15.45 kommer faster Linda och sedan även Farfar som ska agera barnvakter ihop medans jag styr upp några stycken fotbollsspelare. Därpå blir det väl en del "mys" för mig själv i soffan.

Det finns två lägen ikväll, antingen somnar jag väldigt tidigt av ren trötthet eller så ligger jag vaken halva natten och oroar mig för att inte höra Casper.

Vi får la se.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0