Ryck

Idag fick jag ytterligare ett sällan skådat ryck. Jag drog ut alla mattor, plockade undan leksaker och drog runt på dammsugaren. Till råga på allt körde jag två maskiner tvätt.. Skryter nog lite med mig själv men det är ju riktigt roligt det här med att hushållssysslor, åtminstone efteråt när man sitter med en kaffe i handen och njuter.

Vid 12.00 var jag på dagis och hämtade Casper, han hade varit lika duktig idag. Han hade ätit som en häst, fläskschnitzel och klyftpotatis, grejer det =) Man blir så otroligt stolt när han kommer stapplandes eller krypandes med händerna i skyn!!

Jag tror och hoppas att min älskade Lotta är på väg hem nu, SOM JAG LÄNGTAR!! Hon ska få en kram av modell STOR när hon kommer hem=)

För övrigt så fick jag ta en sprintlöpning mitt i detta inlägget då himlen öppnade sig och regnet vräkte ner. Casper är nu i tryggt förvar på altanen istället..

Som rubriken säger finns det risk att det trillar in lite sport här med även om jag ska försöka vara sparsam med det..

- Stahre ny tränare i IFK Göteborg, aj aj aj.. AIK:s guldtränare, hur ska det gå??

- Linus Klasen, hockeyspelare i Malmö Redhawks har givit en icke så genomtänkt intervju. Jag kastar in en länk sist i inlägget, se om ni reagerar på samma som jag.

- En ny utmaning är aldrig fel.. Har pusslat en del med min senaste som jag ser fram emot otroligt mycket!

http://hockey.expressen.se/nyheter/1.2569085/klasen-man-var-ute-tre-fyra-ganger-i-veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0