Satan i gatan

Idag har jag varit mer aktiv än på länge, från början:

- Lämnat Casper på dagis vilket gick bättre än väntat, pojkvaskern bara vinkade åt mig. (Men han hade pipit lite och letat efter pappa sen).. Självklart med en sån far =)

- Hem, diskade och bäddade, åt en frukost och kollade hemnet. Inget roligt nytt. (kaffe på det)

- Iväg igen, hämtade Casper som blev överlycklig där han satt i gungan med mössan lätt på svaj..

- Hem och fixade ihop en lunch till Casper som satt snällt på golvet och körde bil, brrrrummmm...

- Ut på promenad för att somna "Pojken som aldrig vill sova". Idag tog det ca 2 minuter sen sov han. (Teknik?)

- In igen, satte på kaffe. Medans kaffet rann igenom systemet donade jag ihop en middag till Casper samt förberedde vår middag..

SOM SAGT - Mer än jag nånsin gjort!! Vet inte om det är bra att jag fått fart eller om det är illa att det inte skett innan??

Nu har jag till kaffet dessut om hunnit med att skriva en inköpslista som jag och min lille son åker och inhandlar när han ätit lite mellanmål.

Därpå är det nog dags för Mamma Lotta att komma hem för då lär jag vara schack matt. Lägg därtill jobb mellan 16-22.30   puuhhh...

seees...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0